Τα τραίνα της εθνικής μας μοναξιάς και τραγωδίας

και το τραγικό δυστύχημα στη κοιλάδα των Τεμπών

Οι αιτίες οι ευθύνες και οι αφορμές της τραγωδίας:
1.Οι κακές κυβερνήσεις της Ελλάδος
2.Η έλλειψης πρόνοιας πρόληψης και παιδείας
3.Η φτωχοποίηση της Ελλάδος
4.Η μεγάλη διαφθορά και η αναξιοκρατία
5.Οι χειρότεροι ανεύθυνοι άνθρωποι στις υψηλές υπεύθυνες θέσεις της Πολιτείας

Ο κ. Κατσιούλης, ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του στις 27 Απριλίου καταγγέλλει μεταξύ άλλων τη μην τήρηση των φυσικών αντικειμένων των συμβάσεων, γεγονός το οποίο επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα. Επιπλέον, μίλησε για τη δυνατότητα κίνησης αμαξοστοιχιών με ταχύτητα 200 χιλιομέτρων την ώρα σε συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, το Οινόη – Τιθορέα, «χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής’ με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Τα σημεία με τα οποία διαφωνεί και καταγγέλλει

Τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 και του τρόπου υλοποίησης του ETCS στα τμήματα Αχαρνές – Οινόη, Δομοκός — Λάρισα και Λάρισα — Πλατύ, διότι καταργούνται συμβατικά δρομολόγια και συμβατικές ενδείξεις φωτοσημάτων.
Τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 με την αναίτια αποξήλωση των εν λειτουργία (χρηματοδοτούμενων με ευρωπαϊκά κονδύλια) υφιστάμενων συστημάτων αλληλεξάρτησης στους Σ. Σ.Τανάγρα, Ελεώνα, Θήβα, Σφίγγα, Αλίαρτο, Αλαλκομενές, Λιβαδειά, Δαύλεια και την αντικατάστασή τους με ένα σύστημα αλληλεξάρτησης, διότι επιφέρουν τεράστιες καθυστερήσεις στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής
Την κακοδιαχείριση της σύμβασης ανάταξης της σηματοδότησης στο τμήμα Δομοκός — Λάρισα και τις τεράστιες καθυστερήσεις που αυτή ακόμα επιφέρει στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής
Τη μη τήρηση του συμβατικού αντικειμένου της σύμβασης 717 στο τμήμα Οινόη — Τιθορέα με την κατάργηση της συμβατικά προβλεπόμενης τμηματοποίησης της γραμμής και την αντικατάσταση των συμβατικά προβλεπόμενων κυκλώματων γραμμής με μετρητές αξόνων, διότι με την υλοποίηση του ETCS θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των τρένων στο εν λόγω τμήμα με 200Κm/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής’ με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων.
Τις δεσμεύσεις προς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ως προς την αποπεράτωση του ETCS τον Οκτώβριο του 2022, δεδομένου ότι η παράταση της σύμβασης ανάταξης της σηματοδότησης (Σ.717) λήγει το Μάιο του 2022, χωρίς να έχει σημειωθεί πρόοδος στην εξέλιξή της.

Η επιστολή παραίτησης ΕΔΩ

Κάνε κάτι λοιπόν να χάσω το τρένο …..της θλίψης και της εθνικής μας μοναξιάς και τραγωδίας

Αστραία

7 thoughts on “Τα τραίνα της εθνικής μας μοναξιάς και τραγωδίας

  1. Ο σκούφος είχε επίσης εμφανιστεί σε ορισμένα μεξικανικά νομίσματα (κυρίως το παλιό νόμισμα των 8 ρεαλών ) από τα τέλη του 19ου αιώνα έως τα μέσα του 20ού αιώνα. Σήμερα, εμφανίζεται στα οικόσημα ή στις εθνικές σημαίες της Αργεντινής, της Βολιβίας, της Κολομβίας, της Κούβας, του Ελ Σαλβαδόρ, της Αϊτής, της Νικαράγουας και της Παραγουάης
    Ο Άττις ήταν μια φρυγική θεότητα της βλάστησης και σύζυγος της μεγάλης Μητέρας των Θεών Κυβέλη.

    Το 1903, μετά από πρωτοβουλία της φιλάνθρωπου Τζορτζίνα Σκάιλερ, τοποθετήθηκε στη βάση του αγάλματος πλακέτα που αναγράφει το σονέτο της ποιήτριας και ακτιβίστριας Έμμα Λάζαρους «Ο Νέος Κολοσσός» που είχε γραφτεί το 1883 με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για την ανέγερση του αγάλματος. Το ποίημα αντιπαρέβαλε στο αρρενωπό αρχαίο ελληνικό άγαλμα του Κολοσσού της Ρόδου το Άγαλμα της Ελευθερίας ως σύμβολο μητρικής ισχύoς και ισότητας που αντί να στέκεται φρουρός όπως ο αρχαίος Κολοσσός εκείνη, η «Μητέρα των εξόριστων», στέκεται στο λιμάνι καλοσωρίζοντας τους ξένους κραυγάζοντας «με χείλη βουβά» το καλωσήρθες.

    ΗΠΑ η Ακρωτηριασμένη Ελευθερία του Άττι

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Η επιστολή της Δημοκρατικής Ενωτικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Σιδηροδρομικών είχε αποκαλύψει ήδη από τις 7 Φεβρουαρίου τα πολλά προβλήματα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
    https://www.news247.gr/koinonia/syndikalistes-ose-i-epistoli-poy-miloyse-gia-megala-provlimata-asfaleias-apo-tis-7-fevroyarioy.9957087.html

    Μου αρέσει!

  3. ρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες φαίνεται πως είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

    Σύμφωνα με τον Alpha, ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου ένα μήνα.
    https://www.tanea.gr/2023/03/01/greece/tempi-proin-axthoforos-tou-ose-me-elaxisti-empeiria-o-stathmarxis/

    Μου αρέσει!

  4. ΥΓ: ΑΠΟΡΙΑ: Τι θα εγκαινίαζε σήμερα, αν δεν γινόταν το φοβερό δυστύχημα, ο πρωθυπουργός στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος; Αυτό που το δυστύχημα έδειξε ότι δεν υπήρχε;
    https://www.ieidiseis.gr/paixnidia-eksousias/187239/epixeirisi-sygkalypsis-tha-fortosoun-apokleistika-tis-efthynes-ston-stathmarxi

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε